Kalite Politikamız

KALİTE POLİTİKAMIZ

Kurumsal amaç ve stratejik hedefler doğrultusunda; ulusal ve uluslararası standartları esas alarak ,bu doğrultudaki yönetsel destekle ,kalite hedeflerinin oluşturulması ve düzenli olarak gözden geçirilmesi, kalite yönetim  sisteminin şartlarının yerine getirilmesi ve  sürekliliğin  sağlanması, kalite yönetim sisteminin, etkinliğinin sürekli iyileştirilmesi,hasta ve çalışan memnuniyet odaklı,sürekli eğitimle gelişmeyi destekleyen, yüksek kaliteli hizmet sunmak ve çalışanlar tarafından benimsenmesini sağlamak üzere oluşturulmuştur.

STRATEJİLERİMİZ

Hasta ve hastane bilgilerinin tamamının güvende olması ve bu bilgilere ihtiyaç duyulduğu an ulaşılmasını sağlayacak e-hastane sistemini geliştirmek. 
Hastane kalite yönetim sistemini, verimlilik yönetim sistemi esaslarını kullanarak geliştirmek ve sürekli iyileştirmek.
Hastalarımızın teşhis, tedavi ve bakım hizmetlerini akreditasyon standartlarını kullanarak düzenlemek.
Turizm sağlığı ve sağlık turizmine yönelik çalışmaları başlatmak.
Hastanenin kalite hedeflerine ulaşmasında hasta ve çalışanlarımızın memnuniyetine odaklanarak kurum kültürünü geliştirmek.
Hastane yönetim ve organizasyon hizmetlerini, uluslararası standartta ve profesyonel meslek mensupları tarafından vermeyi sürdürmek.

 

DEĞERLERİMİZ

Dürüstlük
Liderlik
Hasta Ve Çalışan memnuniyeti 
Mükemmellik
Takım çalışması